Äntligen bättre!

I torsdags natt drog jag på mig en trevlig liten liten mjölkstockning som under torsdagkväll blev en stor stor mjölkstockning!Och spridning så det blev infektion i hela kroppen! Det slutade med en kur antibiotika på 10 dagar. Så idag måndag har det äntligen vänt! Har bara legat i sängen och vart uppe o tvingat i mig lite mat.
Men som sagt nu är det bättre, O det farliga med att känna sig bättre efter en tids säng liggande är ju att man börjar tvätta städa greja på tok för tidigt när man har läkarens ordination VILAAAAAAAAA!

Ida och John var ute i skogen och plockade massvis med kanateller i lördags, stora och fina! det blev en god pasta bacon kanarell middag i igår! MUMMA! Så härligt att ha kanatrellerna utanför tomten Och även några på tomten med faktiskt! love it!

Busas


Kommentarer
Postat av: Susanne

Nej men har det blivit en bloggmamma av den Lodiz!!! haha det trodde jag inte om dej ;) men kul!Vad fina de är dina små!!!Skäms lite över att jag inte har varit o hälsat på er än o sett den lilla men du vet hur det är...kommer ner till nästa helg kanske kan komma över på Söndagen?vi kan väl höras!Fy fanken för mjölkstockning, har ju inte känt på det själv men urk stockning låter ju inte så gött...hoppas det känns bättre nu.Själv börjar man bli sjuker, alla har någon slags förkylning på jobbet så man står väl på tur I guess.Vet inte om jag har sagt att jag blir kvar här tom sista Dec. men sen får vi väl se. Men hälsa familja så höres vi! Stor Kram på er!

2010-09-01 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0