R.I.P REASON WHY! 2010-11-01......

Reason Why♥
Sorgen är enorm........
Finns inga ord.....

♥Älskade underbara häst♥



När man tror att ett rutinbesök bara är rutin och slutar så här, usch,,,men han är nöjd nu. Han tog sig sin sista galopp runda i hage härromdagen men nu kan han springa hur mkt han vill.

Tandläkaren var på rutin besök hos Reason och så visade det sig att han har börjat få tandlossning, 6 tänder, två som va rakt ut mot hans kinder, foder fickor uscha., Visste ju sedan innan att hans tänder inte fått den omvårdnad som de ska ha. Som jag kämpat med dem i många år.
Så när veterinären sa att det bästa är att han får sluta sina dagar...så bestämde jag genast att nu var det dax.
Men vilken sorg

Ringde till mamma & snäll o underbar som hon är så åkte hon med mig upp till Lilla Edet. Väl där och efter massa krångel tog vi med han oss till djursjukhuset i Skara.
Där han fick slutat sitt långa nästan 23 åriga liv.
Jag var med han hela tiden allt gick så fort och stillsamt.
Allt tack till Skara hästklinik
&
Min Mamma
&
Henrik

Usch det värsta jag någon sin varit med om.....
Att man kan älska någon så mycket...
Tommrummet är stort
Hjärtat ekar


Mina sista ord till reason
" Älskade häst Vi ses snart igen..."
&
världens mest kärleksfulla puss på mulen
&
den var så besvarad
(Han visste  vad som komma skulle)

Tårarna tar aldrig slut






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0