LÖRDAG!



GLANDA O.P.

Japp!
Nu är Glanda hemma hos oss!
Johanna & Jag åkte upp till Uddevalla med transport i fredags 1/10 o hem kom vi med denna sötis!
Nu är Alice o Prinsen o Glanda bra kompisar, gnäcggar åt varandra om den ena försvinner från stallet eller hagen!
Har gått bra,
Imon bitti skall vi ut på ridtur bara hoppas på bra väder!
Jo hon kan klättra ur sina täcken! hoppas hon inte gör det mer bara.

O sen har nåt hänt som inte får hända! Uschhhhhhhh!
En galning har skurit o stuckit en liten shettis som dog av detta! ÄCKEL!!!!
Hur funkar dens hjärna?- Troligtvis inte alls!

Tänk att Emelia redan är 3 månader o en vecka! jesus!
O Ida hua 2 år 3,5 månader! ooooo!!
Snart säger de -Morsan farsan jag vill ha moped!

Idag skall vi till farmor o äta mat. John jobbar så vi åker direkt efter det o sen jobbar jag ikväll, kan börja allt från 18-19.

Igår när jag cyklade hem från jobbet ca kl 20 var det både bäcksvart o dimmigt så jag såg inte mkt. O jag var ca 30 cm från att köra på en jätte grävling!  Fint det hade vart o cyklat på den!

Nästa söndag skall vi ha namnkalas för Emelia skall bli lite skoj!
Funder o funderar på vad vi ska bjuda på...är inne lite på att göra smörgåstårta o vanlig tårta!.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0