Emelias namnkalas!

Har suttit o skrivit adresser på brev som skall skickas iväg. Emelias namnkalas inbjudningar.
Det tar då längre tid än man tror.
O hunnit vila o sova har jag inte heller..skall snart hämta Ida hos daggen.
Men först ska jag till mamma och Jörgen o lämna en telefon så de kan kolla om det är fel på deras telefoner för det skrapar o har sig.

Härliga höst!
Visst det är kallt men det är mys med tända kaminen, tända ljus och varma kläder!
SOL

Jobbar varje kväll denna veckan inkl helgen!
Härligt.

MIN CYKEL!
Den är så jädra bra!

Till lunch idag blev det 2 goa frallor som john bakat AOOMMM!!
Med stektägg och köttbollar på!

Igår när jag hämtade Ida så hade hon gjort en flugsvamp! Idas första sak hon gjort med någon annan än mig! Så fin! (dock mkt hjälp av dagmamma)

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTTTTT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0