Fina dag- bollspark-pannkakor!

Så fint!
SOLEN SKINER!
Härligt!
Började dagen runt 6.30, gick in o la mig o somnade om hos Ida(älskar när hon somnar om så tidigt ;) ).
Vid 7 vaknade Emelia så då hoppade Ida o jag in till vår säng o jag gav Emelia lite mat. 7.30 frukost sen har haden bara knallat på!
Kom nyss in efter att ha vart ute o lekt,slängt lite sommarblommor,sparkat fotboll med Alfonz! Emelia ligger o sover i vagnen nu kollar vi på Emil (vilket vi gör rätt många gånger per dag, Idas favvis). Ätit goa pannkakor, Ida fick i sig hela 2 stycken, Wohoo, En lycklig mamma!



Igår var det jobb på kvällen. Tog svarta faran o drog i väg! Allt gick bra, när jag vid 20 tiden susade hem var det mörkt.
MARDRÖMS SENARIOT!
JO!
"Fruuuust" - från skogen! o japp där kom den förbannade älgen ut!..Han visste inte alls vart han skulle ta vägen men det visste jag vart jag skulle !!
HEEEEMMMMMMMMMMMMM!
Jesus vad jag cyklade...uscha,,har älg skräck!
Ryser nu när jag tänker på det!...Uscha.

Dagens dilemma:
Skaffa häst eller inte?....

(har hittat en söt lite sak jag vill ha)

Over And Out!

♥Mina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0