Fredag & helg!

Nu har det gått några dagar. Ida har vart hos dagmamman och det har gått bra. Jag har varit med men i torsdags gick jag på en promenad så hon fick vara lite själv. Då var bara Svante där! Gick bra.
Så på tisdag blir det att lämna henne lite längre tid.
Idag skulle jag på återbesök på mvc efter Emelias förlossning, Till Kinna.
Tänkte passa på o handla så då frågade jag mamma om hon behövde det med o japps. Så då fick man lite sällskap.
Tror nog att alla bönder i hela Torsetorp var o handlade för ingen kunde köra bil! ;)

När jag kom hem hade John och Ida vart i skogen o plockat svamp. Vilket gjorde att det blev lövbiff,färskpotatis och gräddsås med kantareller och trattisar. Gissa om det var gott?!!!!!! Godaste jag ätit på länge!
Sen blev det en lite middags tupplur,eller nja snarare 2 timmar! John kom upp och väckte mig o Ida strax innan 18 annars hade vi nog sovit ännu ;) hehe.
Riktigt gott!
 Nu luktar det nybakat bröd gottas! John e en hejare på baka bröd!

Kollade på Idol ikväll, känns lite tråkigt man sitter och väntar på att det ska dyka upp nån jubelidiot som blir mer eller mindre galen när de får höra att de är kassa men det kommer inte riktigt någon sådan.

Har börjat ta lite kort på bebis kläder som jag ska sälja på tradera. Finns ingen mening med att de ska ligga på vår vind och samla damm till någon annan vill ha dem, så lika bra att få några kronor för dem!

O jag saknar min lille polle, REASON WHY!
så himla mkt!
Vill ha hem han men jag har ingen tid för han just nu så det bästa är att han är kvar hos Gumpe!
O där har han det ju så bra! Han blir 23 år! gammel gubben!
Tänk att han blev min till slut!
Tack mamma för att du gick med på det!
Vad skulle jag ha hittat på om jag inte haft han?....Ugglat...nä, men undra vad jag har sysslat med om jag inte hade haft han i alla år.

God natt nu ska jag krypa till kojs!

♥REASON WHY! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0