Gårdagen var händelserik!

Jo dagen började med en frukost bestående av yoghurt! Ida fick bestämma vad hon ville ha! blir det ju självklart dodde eller macka!
Sen klockan 10  var det terminstart på öppnaförskolan! YUPPIE! Ida glad att leka med alla barnen, fast mest Ella o Adam! favvisarna! men sen nämde hon dois, Förstod först inte vad hon menade men kom fram till att det var Doris hon menade.
Efter sång o leka o fika så var det dax att packa ihop kl 12.
Då bar det av ner mot Sätila Bygg för att hämta John. Japp! För vi skulle åka till ULLARED!
Sen åkte vi till mormor(min mamma) o packade in henne i bilen med med riktning mot Ullared! Nä först till Rasmus på verkstaden o lämna snus.
Vilken katastrofväg ner till ullared, torsetorp,bucklig o håligväg till max.
Väl nere var det lugnt o fint med folk.
Handlade o kollade sen packa bilen o det fick plats precis! Annars hade vi fått lämna kvar mormor där nere o hämtat henne en annan dag? hihi!
Hem resa lämna mormor sen hem.
O gissa vad som stod bakom en kurva på grusvägen JO en jättestor älg med sin kalv! Så stora de är som MONSTER!
Packa upp och jag fick ett litet städryck började damma av tv mm!

Köpte några dvd filmer till Ida. Gissa vad?
Jo EMIL i Lönneberga!

Idag blir det besök av Emma o Klara, Caroline Doris Selma, Johanna Ella o Adam!
Tror det blir en äpplepaj o en plommonpaj!

Nu får jag sätta mig i soffan och kolla på Emil med Ida!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: mormor

det hade ju varit snällt att lämna mig där alldeles ensam.Ja fast det var ju några till där

2010-09-03 @ 21:19:10
Postat av: Louise

Japp,men tänk få gå där utan något folk en hel natt o bara kolla!

2010-09-04 @ 08:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0