Godmorgon gott folk!

Igår spenderades dagen med fika! En äpplepaj o en plommonpaj! AOMMM!
Och jätte trevligt sällskap, MÅSTE göras om snart!
Barnen lekte på mycket bra hela 6 stycken plus lilla Emelia men hon sov mest hela tiden.
På kvällen blev det film tajm, vilket var jätte länge sedan.
007!
Quantum of solace!
Nja den var la sådär faktiskt, lite svårt att hänga med skulle jag vilja säga.
Betyg; ♥♥♥

Natten har varit ganska bra för sömnen. Ida vaknade vid 7.40 o Emelia sover ännu.
John tog sin fin fina cykel o drog till jobbet nu. Själv så funderar jag på att ta mig en lång o solig promenad till Torp. Till min mamma. Men får ringa o kolla om de är hemma o man får komma förbi en sväng. Är ju lite roligare att ha ett mål att gå till än att bara gå ut o sen vända.

Saknar min Reason Why,min häst alltså.
Men han har det alla kanoners i lilla edet, hoppas jag.

På måndag blir det dagmammestart för Ida kl 9.30. Skall dit och presentera oss.
Nu väntar frukost för mig och Ida. Kanske lite plommonpaj??....har dock ingen vaniljsås kvar ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0