Härlig sensommar dag!

Jo det blev en promenad med Ida O Emelia i vagnen. Till deras mormor o morfar o Batte(Rasmus), Tilda.
Vi skulle bara dit o säga hej från början men så blev det fika o gooooda nybakade bullar. Sen blev det grillning. Vilket det bjöds på lax,hamburgare,korv,spett,fläskfile o potatis.
Aomm inget man kan tacka nej till iallafall inte jag.
Ringde till John så han tog cykeln efter jobbet och kom dit med. Vid 18 tiden begav vi oss hemåt.
Ida fick cykla med John, hon var glad! Äntligen fick hon cykla en sväng vilket var länge sedan.
 Jo det var i våras innan jag blev för tjock med Emelia i magen
Solen stod lågt o värmde rätt bra på vägen hem.
Ca 7-8 kilometer avgångna i dag. Gott!

Ibland funderar man på hur bilister tänker, När de har en hel motsattkörbana att köra över på så gör de ändå inte det, utan då tycker de att jag ska med dubbel-vagn och hund ner i diket. JäJä dessa bönner här ute ibland alltså!

STÖRST GÅR FÖRST!

Snart ska grannen flytta skall bli rätt gott att bli av med deras bilkörande!Vilket sker några gånger per dag!

Känns lite trist att sommaren är över nu, fast samtidigt mysig att kunna tända ljus o kaminen om kvällarna. Ta på sig en varmare tröja ut.
Men vintern nja, alla dessa kläder som ska på barnen, Man e ju helt slut innan man ens tagit sig ut.
Nopp nu blir det kvälls mat! *hungrig*
Blir vaniljyoghurt från Arla o Cornflakes idag tror jag!

Dagens HISS o DISS
Hissar: SENSOMMAR SOLEN!
Dissar: Dessa bönner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0