HÖSTEN ÄR VERKLIGEN HÄR!

Idag fick jag skrapa bilen innan avfärd till dagmamman!
Uscha va kallt det var.
Löven är ORANGA & GULA!
Höst bruket e på g!

På fredag blir det en tur till Uddevalla och spana in häst!

Denna??!!

Strax ska jag o Emelia till bvc så ska hon få sin första vaccination. Undra vad hon väger nu? var länge sen sist.
Inatt var det då inte mkt sömn, Emelia verkade ha typ en *kråka* i näsan. Men hittade då ingen ;)
jag är rätt mör i kroppen nu efter att hoppat upp o ner från sängen till Emelia! Får ta o sova lite middag efter bvc besöket! Skall hämta Ida senast klockan 14.


Jo vad har skett sen sist jag skrev.
I söndags blev det en tur till borås djurpark o kolla på NALLEBURN.
Men jag tror att GIRAFFEN var den mest intressanta enligt Ida.
Så var det en apa som satt allra höst upp i ett träd och skrek o hade sig som bara den! Clown!

Jag har ju börjat jobba igen med kossorna! Det är så härligt och lugnt!
Igår var det en kalv IGEN som hoppa ur boxen-stolle där!

I måndags fick vi även fixat klart vår parkeringsplats med grus och slipers, Blev mkt bra! Nu ska vi nog sätta upp staket med så att det blir fin fint och tryggt och säkert för Ida och Emelia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0