Jahaja..

Nu är det höst o då kommer förkylningarna med! Började med Ida, nu lilla Emelia o imorse vaknade John och var dålig oxå! Så han är hemma från jobbet.
Ida jag och emelia begav oss iallafall till dagmamman,så dåliga är de inte. Hoppas bara jag håller mig frisk!
Köpte näsdroppar så kanske natten blir någorlunda bra.
Måste köpa en stor väska eller typ en påse så jag kan ha med till dagmamman med alla saker, så som regnkläder o ombyte blöjor mm.
Dagmamman Lisbeth tog med Ida ner i lekrummet idag och jag var kvar uppe med Einar( en kille som är där). Det gick kalas bra!
Det är Einar Svante och Alfred och så Ida! Mkt hjälpsamma pojkar!

Nu har Ida rotat fram Alfonz hundgodis och är ute o matar han med det! Han är överlycklig.

Nä har en olycklig Emelia nu får se till att göra henne nöjd!

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0