Smil-fink ;)




♥♥Ett litet smile♥♥

Några dagar sen sist!
Jo o vad har hänt nja....Ida har varit hos dagmamman vilket går jätte bra! Hon är jätte trött när hon kommer hem o har sovit 3 timmar varje dag! O ändå kunnat somna vid 20-21 på kvällen o ok natt.

I torsdags var Emelia o jag på öppnaförskolan själva, Det var hur mkt mammor/pappor o barn som helst ett jätte surrrrr!

Jag har börjat läsa igen! Är så kass på det men ska verkligen försöka börja igen för det e rätt gott o avslappnande!

Igår var Johanna här o hälsade på. Var ett tag sedan, närmare bestämt i maj som vi sågs sist. Jag och Ida hade bakat en hallon paj som vi åt av och gott te!
En härlig pratstund om både diverse nakna män ;) o sommar jobb mm!

Fredags kvällen spenderades hos Johanna & David. Fick go go taccos o blev premiär för några glas vin för min del på väldigt väldigt länge. Gott var det! Kollade även på idol tillsammans, sen blev det hemfärd för Ida började gå på sista visan!
Natten blev mkt bra! Sov rätt gott!
John är på jobbet kommer väl hem o sisådär 30 minuter.
Ikväll blir det min tur att jobba. börjar runt 18 tiden! Hämta några kossor som inte vill gå till roboten själva.Ge kalvarna godig mjölk fixa o dona. Härligt avslappnande! sen cykeltur hem!

Hmm har lagt fram falukorv(kyckling),,vad ska man göra av det tro?...Ida är ju ett fans av korvstroganoff så ev blir det det.
Hade vart mumma med lite efterrätt men har nog inte något i kylen/skåpen så jag kan skapa nåt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0