Solig härlig dag!



Emelia ville vara med på ett hörn!
Storasyster sitter i bilen o sover så då får man passa på att ha lite tid med lillasyrran!

Nu ligger båda töserna i sina sängar o sover!
Imorgon klockan 9.30 skall Ida och jag åka för första gången o hälsa på dagmamman, Hoppas det blir kanoners!
Imorgon är det inga andra barn där så det blir gott att bara kunna få intryck av dagmamman o hennes hem.
Ida är lite förkyld men det får gå. Idag var vi ute på en go promenad, Tom Aztrid hängde på. Vilket hon ofta gör. Ja Aztrid är vår ena katt.
Var massa älg spår i gruset. Hua avskyr älgar.
På tisdag kommer min mormor o morfar troligvis till mamma så då får vi hoppas på bra väder så jag kan gå dit och slippa ta bilen. Rätt skön lång promenad.

Efterson jag har drabbats av några mjölkstockningar nu de senaste veckorna har amningen gått åt pipan.Kommer inte mycket till mjölk så har fått börja med ersättning nu. Vilket går väldans bra! Hade gärna forstatt amma men men vad ska man göra när man sinar.

Bilen måste både tvättas o dammsugas. kanske får bli imon eller på onsdag. O tvättstugan behöver en uppfräshning med.

Dagens hiss o diss:
Hiss:
Smörstekta kantareller
Diss: Lever o potatismos



Detta var i går Lördagseftermiddag. Idag fick en tablett ask av mormor och ville dela med sig till morfar! Alfonz var som vanligt med, Nu med en röd boll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0