Idag är en trött dag...

Jag är helt slö i huvudet och kropp idag o ändå så har jag inte jobbat på två dagar. Undra hur det ska bli imon efter jobbat kväll/natt,,,OOOO,,,,
Jobbar tre kvällar/nätter i rad nu sen ledig helgen iallafall.
På söndag blir det påskfika med Susanne Johan Kinna och Andreas.
Och mina fina tre!

Ida är hos dagmamman och Emelia var trött så hon nanar i sin säng så jag tror jag ska lägga mig o sova en sväng jag med!
Man får passa på!
Sem hoppas jag att SOLEN har dykt upp när jag vaknar så vi kan gå ut o greja lite!

Igår fick Ida äntligen sand i sin sandlda som hon fick när hon fyllde 1 år!! vilket är för 2 år sedan snart!!
Gissa om hon var överlycklig!
SKa se om jag kan få upp en bild sen.

Nu nana kudden en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0