Tror hon har fått solsting! ;)

Ja Undra om jag fått för mkt sol o gotta!!
Jo eftersom jag fick lust att skriva i bloggen! Det var ju inte igår direkt!

Men detta underbara väder är ju bara bäst!
Man undrar ju hur i hela har vi stått ut med denna vinter o höst mm som vart!! helt ofattbart men nu är iallafall våren verkligen här! O det är lycka!

Jobbade natt o somnade vid 2.30 sen upp 6.30 för en pigg Ida Och tom Emelia ville gå upp!
Somnades nästan sittandes vid 10 tiden men då tog jag tag i dagen och det blev en härligt promenad med Emma ,Klara och bebben Olivia!

Trodde ida skulle knalta på runt med men hon blev akut blyg och skulle sitta fram på vagnen!
Klara hon följde Alfonz i hans fotspår så hon orkade hela vägen runt!

Sen blev det lunch på altanen och nu sover faktiskt båda SAMTIDIGT!
Gott!
Så nu sitter jag här och letar efter någon bra ritning förslag till att bygga eget altanbord.

Skall bege mig bort o plocka lite vitsippor nu när barnen sover! och gotta mig mer i solen! om en timma slutar John jobbet!
O vet nu vad?
- JAG JOBBAR INTE IKVÄLL!!
inte imon kväll heller! UNDERBART!!!!!!!

SÅ det får bli lite slänga sig i soffan ikväll!



En bild från i vintras! Sjön lygnern, Udden vid Flohult!

Nu e det annorlunda! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0