Dagen Idag- MÅNDAG!

Ny dag nua tag! :)

O denna veckan får gärna susa fram fort! För på FREDAG beger jag o Johanna oss till Lundsbrunn för en go spa upplevelse!
Bad i dess olika former,bastu,skrubb,massage o tanning! God mat o aooomm! Vila!
Ska bli såååååååååååå bra!

Idag har jag tagit tag i massa MÅSTEN! Städa badrum,skura golv,dammsuga! mm.
Däremellan blev det lite vattenfärgsmålning!
Och Ida tyckte nog inte jag städade tillräckligt snabb eller bra! För hon lyckades få hela golvet fullt med vatten från handfatet! så ja plask plask!

Strax ska vi bege oss till stallet för att Glanda ska få sin sista vaccination! äntligen klart! inte så himla billigt!
Klockan 17 ska jag jobba o sen efter det blir det stallet IGEN för fix o intag av hästarna!
John jobbar hos Sven idag o bygger klart deras isoleringsprojekt!


Ojoj! Emelia snart 7 månader! Stora tjejen!
O Ida 2 1/2 år! vart tog tiden vägen?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0