Det går framåt!

Emelia hon tar sig framåt på golvet nu i full fart! (nja full fart för henne iallafall). Hon kör BACK-stilen!
Ont i halsen har jag än..går inte över! mest på natten o morgonen!
Har hittat två tjejer som skall hjälpa till o rida o greja i stallet så man slipper ha så mkt ångest över att hästarna bara står!
Idag hade jag stora ambisioner på mkt!
Städa
Åka till mamma o promenera
Leka
Fixa foton
Jobba
mm
mm

Men Just nu känns det som jag inte kommer göra mer än Jobba ikväll!
¨Så trött; Ida sov ju knas o Emelia var inte så värst mkt bättre inatt heller.Hon brukar ju sova kalas bra!
Tror jag har liet ont i örat med!
John har ju legat inne med en jätte öroninflammation o Ida har vart lite kass i örat med..Min tur nu???

Men den som väntar på nåt gott:
Jag och Johanna ska ju iväg på lite semester!
SPA helg! aaommmm!!! Massage och skrubb o bad o massa mer! God mat! Om en vecka sitter vi i bilen vid denna tiden! Kanske lunchar nånstans på väg upp!

Klockan är redan 12 o dagen känns seg.

HATAR KYLA!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0