Fredags morgon!

Idag kom det in en liten Ida till oss o ville krypa ner i sängen. Jag trodde klockan var sådär 5 eller nåt men den var lite efter 7! Så vi gick väl upp vid  halv 8!
Strax därefter hörde vi Emelia pratandes i sitt rum! Så hon fick med komma upp! Glad som alltid!

Funderingar på denna dagen...

Träffa Belinda, men då måste jag ha med båda barnen- John är lite sjuker! Har jag lust att knalta iväg med båda en så här snöig dag o träffa upp henne i stan...Blir kallsvettig av bara tanken! *hihi*

Åka till Ulla-Bert!

Rida??
Är så sugen på att ta en LÅNGGGGGGGGGGGGG tur i skogen utan tidspress o bara lunka på med några trav/galopp svängar! Nu när det är så mycket snö o fint!

Igår åkte det sista av julen bort. Katt o hund höll på att riva ner hela granen då fick jag nog!
BORT!
Men nu ser det så kalt o fult ut Inga gardiner.
Nyköp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0