Long time...

Ja det var väldigt länge sedan jag tog o skrev nåt här..Nu var det dax!
Julen 2010 är avklarad blev mkt bra! O jisses va mina barn hade varit snälla! Tomten tyckte det iallafall!
Tom jag hade var mkt snäll! fina pyjamasar,vantar,benvärmare, pengar o massa annat fint!

O nyår!!
Underbar god mat!
O sällskap!
Ida höll ut ända till kl 01!
Jag jobbade dagen efter så bara upp kl 5! YUMMI! var rätt trött på dagen sen!

Idag skulle jag så gärna sova hela dagen men nä Emelia vaknade 7.30. Just denna dagen när ida fortfarande sover 08,50! varför kan de aldrig synka ihop sig!!==????????!!!!
Tänder har Emelia hunnit med under jul med! två små gaddar där nere!
O förkylda har vi vart med oscha!

Jag bara älskar vår kamin den värmer så gott!

Besökte faktiskt Ullared den 30 December, var mkt bra! inte så mkt folk! Men utbudet kändes kasst,,hmm!!!

Jag vill att detta enormt kyliga väder skall sluta! Visst det kan vara minus så snön stannar kvar men fanken inte 10-15 minus varje dag!! ÅÅÅ...kan man ju inte vara ute med barnen utan att de fryser på en o samma gång man kommer ut genom dörren!
Men Idag blir det en promenad i vilket fall! måste ut o gå med alfonz(hunden)!!

Nu ropade en liten Ida på mig!
-Mamma Ida sovit klart!

Ha en bra dag gott folk!



VÅR LILLA GRAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0